EU

Mi foto
Vilalonga-Sanxenxo, Pontevedra, Spain

jueves, 19 de marzo de 2009

Master of Puppets (Metallica) & R7. O jran batacaso (HDC) COVER



Namais embraghar, pisar a fondo o ghas, e salir trillando roda!!
Sin mirar pa tras, todo da ijual, cando imos qeimando joma!!

Que mais da jastar, si paja papáa
ti pisalle duroo, coidado co murooo

Coidado neno!! botalle o freno!!
Non podo nenoo!! que me enveneno! neno!

Estou exsitado non podo parar!
O aselerador non podo soltar!
A sento sincuenta e esto vai a mais!
A sento noventa e vai rebentaar!
Neno! Neno!
Enveneneime solo podo dar jas!
Neno! Neno!

Que carallo fas? mira por onde vas! Que levas todo por diante!
Xa atropellaste un can, o abuelo de Pemán, e unha vella de Alicante!

E que máis dará, si paja papáa
ti pisalle duro! coidado co muroo!!

Coidado neno!! botalle o freno!!
Non podo nenoo!! que me enveneno! neno!

Estou exsitado non podo parar!
O aselerador non podo soltar!
A sento sincuenta e esto vai a mais!
A sento noventa e vai rebentaar!
Neno! Neno!
Enveneneime solo podo dar jas!
Neno! Neno!

Neno!Neno!Non des jas e pisa o freno!
Neno!Neno!Imonos espetaar!
Freno!Freno!Non te exsites pisa o freno!
Freno!Neno!Que non son capáas!!

(Solo)

Sera por non avisar! esto acaba mal! vaia ostia nos metemos!!
Camiño do hospital! non paro de pensar! Como non pisaste o freno!

Tiñas que frenar, e ti veña dar jas
e por tanto apuro, comemos o muro!!

Coidado neno!! botalle o freno!!
Non podo nenoo!! que me enveneno! neno!

Estou exsitado non podo parar!
O aselerador non podo soltar!
A sento sincuenta e esto vai a mais!
A sento noventa e vai rebentaar!
Neno! Neno!
Enveneneime solo podo dar jas!
Neno! Neno!

2 comentarios:

Sarynha dijo...

Grandiiisima :)

onte non me pasei o final porqe o blogger puxome de mala ostia qe non me iba..¬¬ caachis!
jaja

en fiin, un bikiiño euugee ;P

Sarynha dijo...

non, non continuua. e que xa case non me quedan textos cortos no pc! os outros están todos en folios e dame pereza pasalos...xDDD ese foi asi escrito un dia de imprevisto. jaja
un besiiiño euuge, e gracias x pasarte sempreee :D