EU

Mi foto
Vilalonga-Sanxenxo, Pontevedra, Spain

jueves, 20 de noviembre de 2008

Je suis dans un monde parfait

Recordo unha vez, sendo un cativo, que soñei que tiña ao meu carón a muller máis fermosa, máis adorable e máis cariñosa que un home podía sequera imaxinar. Recordo moi ben aquel soño, que ocupou a miña cabeza durante unha boa tempada. Durante anos vivín soñando con que o meu soño se cumprise. Agora, só soño, que xa se fixo realidade, con que o meu soño non remate nunca!!

Exame de bioloxía mañá... mecajonascetosasenabilirrubina!!

2 comentarios:

Sarynha dijo...

Eugeee :D
qe tal o examen?
o texto gustame!!
Buee, a fin de semana pasada andiven rayada, por eso as miñas publicacions,... máis que nada, eran pequenos problemas de alcoba, que acababan torturandome a cabeza, pero o final, era o que eu dicia "facer unha montaña dun gran de area".
agora todo moi moi ben, ainda que os problemas non se solucionaron, pero bueno, o mellor é deixalos fluir (como di o meu banner "life is a waterfall" ou como diría bruce lee, "be water my friend"xDDDD).
e a foto, está quitada na parte de atrás do insti, onde vamos eu e pablo no primeiro recreo.
e a letra da cancion (roulette - SOAD) escribiuna el para min, de sorpresa. porque é a nosa cancion.
e as pistas que me dera eran esas que estan na pregunta (é negro, non se pode coller... o de que viña de alemania, era que o permanente poñía "made in germany" xDDD).

en fiin, que me extendo moito..:P

un biquiiiño, e boa findeee ^^

Lanselor dijo...

Me alegra que esos sueños se hagan realidad.