EU

Mi foto
Vilalonga-Sanxenxo, Pontevedra, Spain

viernes, 14 de noviembre de 2008

VAGHANSIA... AI QUE PERESA!!

Ola a todos e todas:


Bueno, en realidade non e a vagancia, senón a falta de inspiracion, pero acaso é a falta inspiración outra cousa que a vagancia da nosa mente? Supoño que non. Pero tampouco o sei, e como a min non me gusta falar do que non sei, procederei a escribirvos unhas premisas para ser uns vagos como Deus manda. Como comprenderedes non os inventei eu, senón que os collín dun libro, pero ese libro está moi pero que moi ben, así que procedo:

LOS 20 MANDAMIENTOS DEL VAGO:

1. Amarás al colchón sobre todas las cosas.
2. Con diez colchones por banda; y el pijama de su abuela; se va a dormir a pierna suelta;
un cabestro bergantín. (Ou en galego adaptada como:un cabestro palanquín)
3. Santificarás las siestas.
4. Ama al pijama como a ti mismo.
5. Roncando se entiende la gente.
6. Tras la tempestad, viene la cama.
7. A somier muerto, somier puesto.
8. Cuando el grajo vuela bajo ese día no trabajo.
9. No hagas hoy lo que puedas dejar para mañana.
10. Duermo, luego existo.
11. Más vale pijama en mano que ciento volando.
12. A Dios roncando y con el despertador sonando.
13. De bien nacido es ser adormecido.
14. De tal vago, tal siestecilla.
15. A buen sesteador, pocas almohadas bastan.
16. Bienaventurados los que duermen, porque de ellos será el reino de los sueños.
17. A quien madruga, Dios le tortura.
18. Quien a buen sofá se arrima, buena siesta le cobija.
19. En un lugar de la cama, de cuyo nombre no puedo acordarme porque me estoy quedando sopa...zzzZZZzzzZzzZZ

Nota: Sólo hay 19, pero me daba pereza anotarlos todos.


E ENGADO UNHAS CANTAS FRASES CELEBRES EN RELACIÓN CO TEMA:

"O home é o único animal que se pega dúas veces a mesma sesta" - Sócrates&Platón

"O traballo dignifica, pero a sesta glorifica" - Filemón Pi

"¡Siesta a la vista!" - Colón, no seu primeiro viaxe a América.

"Colchón, non son digno de que entres na miña cama, pero unha almofada túa abondará para deitarme" - Frase bíblica

"Que la siesta te acompañe" - Obi Van Kenobi

"Mi tesooroooo" - Gollum ( aferrándose a unha cama)

"Zzzzzzzzzzzzzz" - Eu en canto acabe de escribir isto

Pois nada, sinto non ter producido nada propio, pero bueno... aer se mañá hai máis sorte...

Saúdos a todos e todas



PD: A frase "Ai que peresa" copieina de miña prima Lidia, que nadie me acuse de apropiarme de nada... jaja


1 comentario:

Sarynha dijo...

canta razón!xD
a 10 e a 17 mátanmee! xDD
e ahí falta o de gomaespuninglish, de "Si, está = Yes, it is, por lo tanto siesta= Yesitis. asique vamos a echarnos una siesta = vamos a echarnos una yesitis" xDDDD. que grandes!
ah! e sabes que quero que poñan na miña tumba? Aqui sigue descansando...xDDDD

por certo, o dos verbos... (e que intentei comentar antes e non me iba, non sei se se guardou ou non, dame pereza mirar, xD.) pois e que tanto había soname repetitivo, e enton vario. pero bueno, abrá que modificar ese erro que teño. :)


Muaaaá!