EU

Mi foto
Vilalonga-Sanxenxo, Pontevedra, Spain

lunes, 11 de mayo de 2009

3...2...1... SORTE!

Faltan poucos días. Oito din por aí..., non sei, serán... eu non levo a conta, pero si, agora párome a pensalo e quedan 8 días para rematar as clases, máis uns días máis para os que temos que facer algúns dos exames finais. Despois virá un mes de nervios e preparación para a temida Selectividade. Eu atópome bastante tranquilo ao respecto. Logo diso o verán máis longo, máis relaxante e máis esperado e ansiado das nosas vidas, que en breve comezarán unha nova etapa. Só me queda desexarlle sorte a todo o mundo e que cada un poida cumprir aquilo que quere, que anhela. SORTE!

1 comentario:

Sarynha dijo...

oH! euge! vas aprobar todas? joo, qe sorte! claro, e qe ti es listo. xD
bueno, eu tamén son lista, pero son moi vaga... jaja.
en fiin... menos mal qe todo acaba dentro de semana e pouco. e despois non me preocuparei ata dentro dun mes ou asi. cando me poña coas qe me qeden para setembro..xDDD
sorte a ti tamén ;)